czwartek, 26 stycznia 2012

A.C.T.A.

hej. Dziś podpisują ACTA. Nie walczyłam o internet specjalnie mocno. Dałam like'a nafejsie i to chyba tyle. Lubię o tym podyskutować. Piszę bo nie wiem czy będę mogła to zrobić później. Kocham was!!
Żegnajcie moi kochani czytelnicy to już koniecINTERNEtu.
Anna

wtorek, 24 stycznia 2012

Stare Pytania.

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W szkole, gdzie przeprowadzałam próbę z pomocą Anett.
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?
Woskową, w przedszkolu.
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, moja bluzka ma akcenty różowego.
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Owszem
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Tak w srode tydzień temu na 'Sherolcku Holmsie Gra Cieni' a w pt na "Kot w butach'
6) Czy jest Ci gorąco?
Nie, zimno mi.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Frugo zielone.
8) Co ostatnio jadłaś?
Obiad, zapiekankę.
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W domu, w tym samym miejscu.
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Mój korepetytor z matmy, który wyszedł o 16.30 ^^
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Jest jedna osoba.
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
 Uczę się chemii i piszę na gg.
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
C.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Odowiedzi z chemii.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Zielone Jabłko z DKNY
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak, kontrolnie.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
W domu.
18) Czy masz opalenizne?
Coś tam jeszcze zostało...
19) Czego teraz słuchasz?
Ciszy.
20) Czy kolekcjonujesz cos?
Nic specjalnego.
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Kiedy przeszłam przez ulicę i prawie mnie nie potrąciło auto^^.
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Tak :D
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Dziwna jesteś.
24) Lubisz ostre przyprawy?
Nie
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Wczoraj wieczorem.
26) Czy jesteś bogata?
Nie, mieszkam na ulicy.
27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
Brzydka i ładna zarazem. Pada śnieg, który wieczorę robi taką zajebistą aurę romatyzmu :**.
28) O której godzinie budzisz się rano?
6.00-7.30.
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
'Węgierska Księżna'
30) Jaki masz dzwonek w tel?
Jekiś taki co był w telefonie :D
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak.
32) Ile masz rodzeństwa?
Brat 1 sztuka.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
I to i to :F
34) Co zrobisz kiedy porwą cię osmici?
Odgryzę im antenki^
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Nie wiem.
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Eska
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Hamburger.
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Taki zajebiście niebieski -.-
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Leżałam i śniłam.
40) Czy masz zwierzęta?
Tak, pies i królik
41) Jaki nosisz rozmiar ciuchów ?
XS, S, 34, 36.
42) Jakiej muzyki słuchasz ? Jakiego typu ?
Dużo tego. Ostatio słucham tylko My Chemical Romance.
43) Uprawiasz jakieś sporty ?
Taniec, w lecie biegam, jeżdrzę na rolkach i czasem na moim bajku :D
 44) Ulubiony kanał w tv ?
Mtv, Canal + i Canal + film, HBO, HBO 2, HBO comedy, Animal planet, TVN i wiele innych.
45) Twój numer buta ?
Nie odpowiem na topyanie ponieważ rani moje uczucia.
Anna

Waka Waka

HEY!! Powiem wam, dlaczego mam dziś taki tytuł posta.A więc, od poniedziałku, chodzę na próby przed półmekiem. Robimy układ do słynnego Waka Waka Shakiry^^  MSzczerze mam dość tej piosenki, a do tego mam ją śpiewać. Ale dzisiaj dopiero ogarniam, że nie mogę zatańczyć mojego ulubionego momentu w układzie, bo w tym momenci wydobywam z sb dźwięki na kształt słów. Do tego gardło mnie boli, mam chrypkę i kaszlę. Boję sie tego, że bd mieć angine jak kiedyś. Każdy na pewno pamięta jak skrzeczałam.
A teraz coś z zupełnie innej beczki. Kupiłam sb muty na snowboard.

Jestem mega szczęsliwa :DD
KOńczę bo mamy na jutro coś do szkoły. ^^
Anna.

niedziela, 22 stycznia 2012

The books.

Hey. Dzisiaj i wczoraj byłam u babć z okazji święta... Dzisiejszy dzień cył fajniejszy, bo wcześniej pojechaliśmy do galerii z tatą. Kupiłam ( a raczej tata) podkładkę do kuchni z maffinkami. Kupiłam to bo z boku był fajny przepis. Zakupu dokonałam w Home&You. Wygląda tak:

Natomiast później kupiłam książkę Laini Taylor py. "córka dymu i kości" Wg recezji ( a raczej pozytywnych wyrywków) jest lepsza od Harrego Pottera, ale czy tak jest sprawdzę sama zgłębiając tą lekturę. Na pewno zdam wam relację.


A dzisiaj mam dla was moją własną recenzję pierwszej części z Trylogii "Magiczny krąg". Nosi ona tytuł "mroczny sekret' co według mnie jest całkowitym nonsensem, ponieważ angielski ( oryginalny) brzmi "A Great and Terrible Beauty - Gemma Doyle " Co w przekładzie powinno być " Świetne i tragiczne piękno- Gemma Doyle". Ale to nie ja przekładała. Książkę napisała Libba Bray. Ksiązka opowiada o wyróżniającej się dzieczynie, która żyje w wiktoriańskiej Anglii. Dziewczyna o potężnej mocy potrafi przenosić siebie i nie tylko do między świata, krainy  w której wszystko jest możliwe. Spotyka tam ducha swojej matki, która popełniła samobójstwo z niejasnego Gemmie powodu.
Książka wzbudza skrajne emocje. Od wzruszenia, przez ból, do miłości. Świetne zastosowanie środków stylisycznych  i krótkie, aczkolwiek dokładne opisy sprawiały, że książkę czyta się lekko i szybko. Uważam, że jest to jedna z lepszych książkek które przeczytałąm.

Anna.

sobota, 21 stycznia 2012

Witajcie. Dzisiaj oglądnęłam PW, którego wczoraj nie mogłam. Ale nie o tym bd pisać. Zastanawiałam się dzisiaj rano co by było gdybym napisała książke. Dużo czytam i mam fajną koncepcję na historię. Więc możecie się spodziewaćjakichś części z mojej opowieści, które bd tu zamieszczać. Nie zdradzę o czym bd bo to ma być niespodzianka.
A dla was zdjęcia które bardzo lubię.














Love, Anna

czwartek, 19 stycznia 2012

Brak czasu

Hej napisze tylko że wymyslam układ na pómetek, skończyłam TR Underworld napisałam głupie zad z religi i muyszę wyjśc z psem. Oczywiście czeka mnie pryszcicktóry zmyje tony potu, które powstały kiedy tworzyłam ten śmieszny dance.
Anna

środa, 18 stycznia 2012

Pytanka :D

Coś mnie wzieło na te pytania. Możecie dowiedzieć się coś o (takiej chorej psychicznie) MNIE. Pyta od ZU.
1.Ile masz wzrostu ? - 168.5 Ołł jea.
2.Ile ważysz ? - ok.50 kg. Moja waga oszukuje :p
3.Masz rodzeństwo ? - Mam brata. Marcel. To wcielenie zła młodsze o 11 lat.
4.Lubisz W-f ? - szczególnie we wtorki kiedy mamy na pierwszej lekcji :/
5.Jakie imiona żeńskie ci się podobają ? -Ama, Pola, Nina, Liliana i Ariel.
6.Jakie imiona męskie ci się podobają ? - Macier, Michał, Dominik.
7.Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej a jaki najmniej ? - Nie wiem. Lubię matmę bo dużo się na niej dzieje i mam dobre oceny. Ale niecierpię fizyki.
8.Skąd pomysł na bloga ? - Pomysł zrodził się gdy zobaczyłam (u Zu i Bagi) że można prowadzić bloga tak ciekawie. Założyłam mojego pierwszego bloga, ale wydawał mi się dzicinny, ldatedo powstał ten. Jest bardziej dojrzały.
9.Jak masz na drugie imię ? - Maria. Anna Maria, ale fajnie....
10.Skąd wzięło się twoje imię Anna i kto ci je nadał ? Moja mama, która tym że czynem skazała mnie na wieczne potęienie wśród ludzi któży mają tak samo na imię.
11.Jesteś prawo czy lewo ręczna ? - prawo. 
12. Jaki jest twój uliubiony film ? - Zobacz do koncika dobrych filmów. Dzisiaj moge dodać film z którego właśnie wróciłam ( byłam z Bagg w kinie). Sherlock Holmes i "coś tam"
13.W jakim stylu się ubierasz ? - w moim ^^
14.Ulubiona zupa ?- Pomidorowa i barszcz z USZKAMI!!!.
15.Masz zwierzę ? - Tak. Psa (czyli największe szczęście0 i starego królika
Kiedy się urodziłaś i w jaki dzień ? - 10 lutego 1997 w poniedziałek.
17.Twoje hobby ? - taniec <3.
18.Kim byś chciała być w przyszłości ? - Biolog morski, weterynarz, tancerka.....
19.Jaka jest twoja ulubiona stacja radiowa ? - Eska
20.Jaka książka jest twoją ulubioną ? - Koncik dobrtch książke zaprasza.

Anna.

wtorek, 17 stycznia 2012

Pytania od Anett part ( niewiadomo która)

Następny post dzisiaj a to dlatego, że uwielbiam takie pyt. a anett miała nowe.
1. Czy to ładnie/fajnie kiedy chłopak całuje cię w czoło?
Uważam, że to urocze. Wg mnieto opiekuńczość chłopaka  i okazanie uczucia. Owszem można mieć namiętny pocałunek, ale nie chciałabym z mim chłopakiem być uważana  za "parę liżących ię wszędzie i w kóko"
2. Duża, długa sukienka czy krótka sukienka na imprezy?
Krótka. Chodź też zalęy gdzie ta impreza, ale zawsze zakładam krótką :P
3. Cieszyłabyś się z listu miłosnego?
oczywiście. To możę trochę płytkie, ale takie romantyczne.  W dobie komputerów okazywanie uczuć inaczej niż przez fejsa i gg to coś innego.
4. Randki grupowe czy samemu?
Chyba chodzi o dwie osoby pod pyt " samemu". Nie lubię randek grupowych chociaż odczasu do czasu nie zaszkodzi.
5. nie rozumiem pytania
Ja też.
6. Czy diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiet?
Nie. Jest nim pies, książk i człowiek, któremu moge zaufać.
7. Włosy rozpuszczone czy związane?
Rozpuszczone. To kibiece, ale kiedy cały czas nosisz rozpuszczone robi się to nudne.
8. Prostujesz włosy?
Prawie niegy. Moje włosy są naturalnie proste i prostuję tylko kiedy wygną się w niekontrolowanym kierunku.
9. Jakie jest twoje ulubione czasopismo dla kobiet?
HOT.
10. Ulubiona mascara.
Taki gruby Max Factor... Czarny
12. Duże czy małe torebki?
Każdy kto mnie zna wie, że ubustwiam duże torebki i tylko takie nszę.
13. Co jest twoim „Must have" w torebce?
Telefon służący za MP3  ( i oczywiście słuchawki), portwel i dokumenty. A jeśli chodzi o ciuchowe to mała czarna i szpilki :D
14. Jeansy czy spódnice?
Kocham spudnice i nosze je namiętnie, ale nie lubię iść do szkoły o 7.00 w rajtuzkach w -5 st. Więc praktyczniejsze sa jeansy
 Nosz ubrania lub buty, które są niewygodne?
Tak i to b często. Moda wymaga poświęceń.
16. Piszesz dużo smsów?
Postwierdza to mój rachunek...
7. Co zrobisz kiedy okaże się, że jesteś w ciąży?
Zabiję ojca :P
18. Ulubiony kolor.
Nie umiem powiedzieć. Lepiej opwiem że nie lubię morskiego( nie myliś c z turkusowym) i nie przepadam za pomarańczowym i ciemnym zielonym.
19. Buty na obcasie czy płaskie?
Obcasy. Chociaż do squl zakładam płaskie :P
20. Płakałaś kiedyś przy romantycznym filmie?
Żadko zdaża mi się płakać na filmach, ale nie mog epowiedzieć, że nigdy. Ale to nie był głupi, komercyjny film z jakąś głupią, pustą blondynką. I nie było to też romantyczne.
21. Zostawiłabyś swoją twarz bez make upu?
W weekend.
22. Merlin czy Allegro?
Zdecydowanie Allegro.
23. Nosisz koszule/bluzki z kołnierzem?
Nie przypominam sobie.
24. Lubisz lalusiów?
Jeśli chłopak układa włosy dłużej niż ja to odpada.
26. Uważasz, że błyszczyk jest najlepszy?
Wolę szminki.
27. Masz duże okulary przeciwsłoneczne?
Mam :P
28. Ile czasu potrzebujesz by być gotowa rano?
godzinę + 30 min na dojście. 
29. Lubisz nosić opatrunki/plastry?
Nie i żadko to robię.
30. Lubisz chłopaków skejtów?
Nie przeszkadzają mi.
31. Złoty czy srebrny?
Oba.

Mój zgubiony telefon

Hey. Byłam w sobotę w Krynicy na desce razem z C i jej tatą. Jeździło mi się jak nigdy. Śnieg idealny. Karolinka wyjabała niezły wyjeb (zajebiste zdanie). Ale niestety zgubiłam mój telefon. No cóź jestem do tego zdolna. Ale może to i szansa na zmianę w moim życiu. Nowe kontakty, playlista i zupełnie inne podejście. Wczoraj przesłuchiwałam yt i znalazłam parę pięknych piosnkek.

Na razie oszczędzam na Sony Ericsson Xperia arc S. Oczywiście biały.
Pozdro <3
Anna.

wtorek, 10 stycznia 2012

Wtorek

Dziś muszę się uczyć do biologii, alczkolwiek nie mam najmniejszej ochoty ruszyć się z tego zimnego pokoju. Kiedy wstanę będzie to oznaczyć koniec wolności, tylko zaukówanie do szkoły. Jednak nic (jak to powiedziała C.) "samo do  głowy nie wejdzie". Chcę coś w życiu osiągnąć a siedząc i przeglądając kolejne strony kwejka nic nie zyskam. Chcę po prostu usiąść i czytać książkę, nie zważając na hałas i zgiełk, który panuje w moim umyśle. Chciałabym siąść i posłuchać spokojnen płyty od Bagi, która tkwi w moim telefonie. Jednak co mi to da? Moje życia nie zawsze było takie jak sobie życzyłam, ale to dobrze bo dzięki temu nauczyłąm się, że liczyć moge nie tylko na siebie , ale i na ludzi, których z dumą mogę nazwać moimi przyjaciółmi. Zawdzięczam im każdy uśmiech i pocieszenie, kiedy to mja sympatia nie zwracała na mnie najmniejszej uwagi.
Wiem, że kiedy wstanę będę musiała uczestniczyć w chaosie, któy pochłania powoli oje stopy, kostki a niedługi pochłonie jedyną rzecz na której mi tak bardzo zależy, mianowicie mój ukochany humor, który pozwala mi wyjść z każdej sytuacji obronną ręką.
A wicęc biologia, która leży gdzieś na mojej półce z podręcznikami woła mnie i mówi " Ucz się bo jest koniec semestru!". I pewnie po napisaniu tej notki znów ruszę do biórka zawalonego ksiązkami do matematyki, biologi, angielskiego i innych rzeczy, które maą mi się orzydać w życiu.

niedziela, 8 stycznia 2012

Po powrocie

Witajcie. Dziś wróciłam z długiego weekednu na którym doskonaliłam moje umiejętności jeżdrzenia na snowboard'zie. Pomijając wszystkie bolesne upadki było supcio. Byłam w Wiśle gdzie po raz pierwszy w tym roku zobaczyłam prawdziwy śnieg. Kiedy wracaliśmy myślałam tylko o tym jaką deskę chciałabym mieć i mam parę modeli ściągniętych z google i allegro.


Pierwsze trzy są dla mnie najładniejsze i są zdecydowanie moimi faworytkami.







Anna

środa, 4 stycznia 2012

Gry i zakupy.

No więc jak widzieliście w ostatnim poście jestem wniebowzięta butami D. Campbelli.  A teraz czas na gry.
Więc oczywiście nie obyło by się bez niezastapionej Lary Croft Tom Raider: Unedrworld. Jedyne co mnie w tym wkurza to fabuła. W TR: Legent na końcu gry pojawia się miecz króla Artura- Exkalibur. LAra dąży do zdobycia go przez całą grę. Miecz ten ma tak porażającą moc że wszystkich odrzuca i zabija. W TR:Underworld pojawia się młot Thora, który ma dokładnie taką samą właściwość  :(
Później w TR: Underworld pojawiają się potwory zwnae Trallami, które łudząco przypominają mumie z Egiptu z TR; Anniversary.. Jedynie to mnie denerwuje. Reszta to ideał...



Często gram też w gry internetowe. Głównie ze strony http://www.nitrome.com/ oraz http://www.miniclip.com/ jedną z gier z N. jest Skywire 2 oraz Roly Poly. (http://www.nitrome.com/games/rolypoly/index.html oraz http://www.nitrome.com/games/skywire2/index.html ) Są to super gry, kótóre odstresowują po cięzkim dniu w szkole. Wystarczy wcisnąć PLAY.




Na Miniclipie gram w moją ukochaną i jakże starą grę Pharaon's tomb. Gra w którą grała jeszcze moja mam  kiedy byłam dzieckiem. Pamiętam do jakich poziomów przechodziła i zawsze się temu dziwiłam. Niedawno odnalazłam to wspomnienie i sama próbuję.(http://www.miniclip.com/games/pharaohs-tomb/pl/ )


Oto moje gry. Gram w nie żeby się odstresować i już wiecie czemu.

Odnowa

Witajcie. Nie będe wymyślac kolejnej bajeczki o tym jak to nie chciało mi się pisać. Nie  że nie miałam czasu. Nie miałam ochcoty wystuiwać w klawiaturę tysiące literek. Ostatnio wziełam się za zakupy i gry komputerowe. Chcę wam napisać o tych ostatnich zajęcia. głównie o tym co znalazłam. Zacznijmy od przyjemniejszego tematu. Zapewne znanwmu każdej dziewczynie. Zakupy:
Mam straszną manię na buty z http://www.deezee.pl/ i http://www.allegro.pl/. Mają tam masę rzczy na które mam wielką ochotę. Mam dla was zdjęcia rzeczy które planuję kupić w najbiliższym czasie:






JAk zauważyliście mamm słabość do butów Daniella Cambelli ale to są tylko wzorce z DeeZee
Dokończe notkę później bo muszę iść kompać ppsa