sobota, 31 marca 2012

lalalalalalala...

Hey. Nie wiem jak zakwalifikować ten dzień bo niby stracony, ponieważ przesiedziałam na kompie całe 6 godzin. Ale fakt jest taki, że w słusznym celu. Albowiem robiłam dzisiaj prezentacje na projekt. Mam ich aż 3!!
po po 1,5 godz na każdą prezentację ( znaczy się 1,5 godziny poświęciłam na 1 prezentację i drugie 1,5 na drugą prezentacie) natomiast 3 godziny spędziłam na robieniu najdłuższej 9 ale najfajniejszej z prezencji). Szkoda tylko, że ja myśle o tym w tak poważny sposób, aczkolwiek Zu i Bagg się troszkę przyłożyły. o Anecie nie wspomnę, raz poszła z nam na rynek i na tym się skończyło. ;mam lekarza', 'mam imieniny kuzyniki babci ze strony stryja mojego dziadka' i tak dalej i dalej. A tak na prawdę dla niej robimy ten projekt bo mogłyśmy mieć zaliczony za ten z tamtego roku...
A więc co do tytułu (który jest tak ambity, jak bułka z masłem), muzyka. Dzisiaj podkładałam pod slajdy nuty i znalazłam tak na prawdę tylko 2. 3 jest wszystkim zanany ponieważ to Abba- Take a chance... (coś tam coś) ale te dwa to 
Obie są bardzo delikatne i symboliczne. Cieszy mnie taka muzyka....
anna.

piątek, 30 marca 2012

Coś tam coś.

Witajcie. Dzisiaj było śmiesznie. Lałyśmy już po prostu z głupoty i żałosnego zachowania Anety. Ona ciągle myśli, że wszystko będzie ok i pisze jakieś durne wiadomości, że to jakiś absurd na jej temat. 'powinnaś wiedzieć że nie plotkuję', akurat znam ją na tyle dobrze, że wiem do jakie granice w obgadywaniu i oczernianiu innych potrafi przejść, aczkolwiek nigdy nie spotkałam się z wiadomością, że obgaduje mnie swoją (eks)przyjaciółkę. A może po prostu tego nie wiedziałam.
Aha, i ciągle pisze, że powiedział mi to ktoś kto chce nas skłócić i jest jakimś kretynem. miło, że tak traktujesz Zu i Bagg.
Opowiem wszystkim jak to wyglądało. Siedzimy sb na lekcji wychowawczej, komentujemy Anetę która rzekomo zawiesiła rozmowę na skype ( dziwne, że w momencie kiedy ją wyprosiłyśmy). Po czym rozwinął się temat Anetki. Zanim się zorientowałyśmy, okazało się że dosłownie napierdala na KAŻDĄ z nas. I niech się nie wykręca textami, że ona NIC NIE ZROBIŁA. Smsy to jednak archiwum wyzwisk i 'nagadywań'...
Ale teraz o czymś wartym uwagi.
Znów poszłyśmy do lumpeksy z Zu. Niestety zacna Bagi nit towarzyszyła nam z racji jakiegoś konkursu w sql na który musiała zostać. I niestety dziś nie pokażę wam moich nowych sweterków typu oversize, bo mama zaraz po moim przyjściu chciała je wyprać. To dobrze. Zaprezentuję je na jakiejś sesji którą mam ochotę zrobić, albo w typowym outficie które występują tu coraz częściej.
Mój pies właśnie chrapie obok mojego łóżka na posłaniu i swoim kocyku. Jakie to słodziutkie.
anna.
PS: sorki, że tak piszę o kłótni z Anetą, bo pewnie oprócz niej i moich dziewczyn nikogo to nie iteresuje, ale to jest blog. A wg definicji bloga jest to internetowy pamiętnik w którym powinno się zapisywać najistotniejsze rzeczy.  A na pewno nie jest to kolor sweterków które kupiła, dlatego wybaczcie...

czwartek, 29 marca 2012

Lumpeksik ;p

Hey. Dzisiaj z Zu i Bagi byłyśmy w sql, bo ślimak Aneta nie przyszedł do niej, bo 'brzuszek ją bolał'. Ok, chce kłamać mamę, ok, ale nas kłamać nie musi i zrozumiem kiedy powie, że po prostu nie chce jej się iść do sql. Ale kłamstwa nie usprawiedliwiam. potem wyszło na jaw, że Anett obrabia dupe każdej z nas i nie ma żadnych wyrzutów, że najpierw napierdala na Zu, a później napierdala  na mnie i na Bagg. Nie toleruj takich ludzi, a na pewno nie chcę się z takowymi osobnikami przyjaźnić. Moje 8. osobowe grono przyjaciół, najwyraźniej skurczyło się do 7.
I tak szczerze, anett. zostaw jakiś następny głupi komentarz w którym znowu próbujesz nas okłamać. wiedz, że  nie mam ochoty z tobą gadać ani więcej zajmować się twoją osobą.
Ale teraz trochę przyjemny temat.
Dziś razem z 'laskami' poszłyśmy do lumpeksu kupić ciuchy, które posłużą nam do projektu na koniec 2 klasy. Tyle z tego wyszło, że zamiast kupić coś na projekt, kupiłyśmy ciuchy dla sb. Miałyśmy niezłą zabawę spotykając tam koleżanki ze sql i  naszą nauczycielkę chemii!! Oczywiście ona znana jest z masakrycznej ilości ciuchów, bo NIGDY nie była w tym samym. Osobiście nigdy nie miałam okazji kupować w tego rodzaju sklepie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Postanowiłyśmy iść tam z zu jutro i wypatrzeć coś dla sb.
A oto fotki.
?-6 zł
TopSohp-6 zł


Atmosphere- 7zł


Jak widzicie kupiłam tam całkiem fajne rzeczy i nie zamierzam na nich poptrzestać . Idziemy jutro z Zu ( bo Bagi nie może) i kupimy nowe, stare ciuszki.
anna.

środa, 28 marca 2012

anna

no cóż
ja właśnie gadam z dziewczynami przez 'skajpaja' i śmiejemy się z milczącej Anety.
przesyłam im śmieszne filmy z yt i sama wkurzam się na tą stronę. po raz 3 staram się wysłać mój filmik na yt,ale niestety za każdym razem pojawia się komunikat z textem ' wystąpił błąd z łączem internetowym' mam już tego dosyć i nie mam najmniejszego zamiaru się dłużej się z tym trudzić.
postanowiłam że teraz bd pisać krótkie notki i tłumaczyć je na ang ponieważ mam dużo czytelników z innych krajów :)
naprawdę mnie t cieszy :)
___________________________________________________________________________________

well, i'm talking with girls on 'skype' and we are laughing with Anett.
i;m sending videos and i uploading my videos and i really hate yt. I want to uploaded my film, but i can't. Stupid computer ...


anna.

wtorek, 27 marca 2012

Brzuszek :(

Hey. Dzisiaj nie byłam w sql ponieważ ból brzucha sprawił, że moje ciało odmówiło mi posłuszeństwa. Zamiast normalnego bólu moje kochane ciało zafundowało mi regularne fale paraliżującego bólu. Wyglądało to mniej więcej tak że nic mi nie było po czym nagle ból przechodzący od dolnej partii brzucha po klatkę piersiową, tak mocy że oddychanie stało się rzeczą męczącą i bolesną ( cały czas używam słowa 'ból'. co ze mną??)
Po godzinie 10.00 zasnęłam na kanapie i obudziłam się o 12.15. Sywierdziłam, że koniec z tą meczarnią i jako, że w sql mnie nie było a miałam zrobić parę rzeczy w domu, no to wzięłam się za robot. Wyczesałam psa, umyłam okno i posprzątałam pokój. Zrobiłam przegląd biżuterii i postanowiłam się pozbyć kilku niepotrzebnych sztuk. Naszyjnik, który przywiozłam z Curacao przerobiłam i  teraz wygląd bardziej delikatnie i dziewczęco. :P
Wczoraj gadałam z C i kozikem na skype robiąc przy tym przegląd 1/4 mojej szafy. No i pozbyłam się paru rzeczy. zostały tylko 3 półki i wiele więcej rzeczy w szafkach i szufladach :/
Ja obczajam mój komputer i yt. poznałam nową użytkowniczkę i mimo pierwszego wrażenia jakie na mnie wywarła swierdzam, że polubiłam ją :P
anna.

sobota, 24 marca 2012

Nowy komputer.

Hey. Dzisiaj piszę po raz pierwszy z mojego nowego komputera marki Samsung. Właśnie został przetestowany pod względem filmowym. Razem z B. i C. oglądnęłyśmy film ' przed świtem' i potem parodię tego filmu oraz serialu 'pamiętniki wampirów'.
i nie stety nie mogę znaleźć parodii zmierzchu, ale i tak sądzę, że to jest :D
A tak ogólnie to dzisiaj było super zabawnie od godziny 8.00-22.00. Uważam ten dzień za super udany!
O 9.00 byłam pod Bagi skąd poszłyśmy na przystanek czekając na, teraz tal zwaną, 1. W almie pakowałyśmy zkupy, jakiś pedobear się na ławce do mnie przysiadał. Uhhh...
Potem robiłyśmy z Bagi projekt i udało nam się sworzyć 1 2/5 tego co na dzisiaj zaplanowałyśmy :) To i tak dobrze... Teraz wystarczy zrobić prezentacje w power pioncie i mamy gotowe 2 nowe tematy.
Zaraz po tym jak odprowadziłam na rolkach Bagi do końca ulicy z C. sunełyńmy ipo aswalcie od 17.00 do 19.30 a później film o którym już była mowa u mnie.

Ten komputer mnie dobija. Muszę nauczyć się na nim isać ponieważ cały czas text mi przeskakuje i jeszcze nie mogę zinstalować gg !!! <zły>
anna.

czwartek, 22 marca 2012

Króliczek [*]

Hey. Dziś chcę wam przekazać bardzo smutną wiadomość. Mój, strary jak świat, królik zdechł dzisiaj. :( Jest mi przykro, bo komu by nie było, mimo że nie opiekowałam się niem aż nadto... Ale to było moje perwsze zwierze i dobrze pamiętam kiedy parę dni po zakupie Stokrotki pomyślałam sb 'jak to będzie kiedy umrze?'. Siedziałam wtedy na mojej niebieskiej kanapie, w salonie na starym mieszkaniu, a ona latała pod stołe. Ona od zawsze była agresywna... no ale cóż taka jest kolej rzeczy...





















anna.

wtorek, 20 marca 2012

outfit

Witajcie. Strasznie chcę was przeprosić za to, że ostatnio moje posty ograniczają się do kilku zdań i to nie kompletnych. Chcę wam to jakoś wynagrodzić więc może dzisiaj zrobię opis dnia.
Wstałam o 7.00 myśląc, że nie zdążę na 8.20 do szkoły. Po czym gotowa do wyjścia byłam o godzinie 7.30 czekałam sb w kuchni i jadłam śniadanie.
W szkole miałyśmy problem z obczajeniem gdzie bd miały wf ponieważ była alternatywa między salą gimnastyczną a salą do gry w ping-pong'a. Wybór padł na tenisa stołowego, w którym okazałam się beznadziejna. Wygrałam 1 turę... to straszne, że mój rekord ogranicz się o 2 setów...
Po wysiłku przyszło pisanie zapomnianego e-maila na angielskim. Na szczęście z tym przedmiotem nie mam większych problemów dlatego napisałam go szybko i niestety nie mogę powiedzieć, że zwięźle bo ja zawsze wyjdę poza limit i muszę kasować.
WOS. To była kompletna nuda... coś pani gadała o konstytucji a ja malowałam serduszka z tyłu zeszytu...
polski... Pani mnie upomniała!!! <robi minkę zakrywającą usta> to straszne... a tak na serio to nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.
historia. Pani oddała sprawdziany dostałam +2. No cóż' mówi się trudno i idzie się dalej'

Zdjęcia outfitu nr 2. Przebrałam się po szkole bo uważam że moja koszula którą miałam na sb wygląda jak szlafrok( nie tylko w mojej opinii)


koszula-h&m
bokserka-h&m
jeansy-house

Jak wam się podoba moja nowa koszuulkkkaaa...???
mi strasznie :D
anna.

poniedziałek, 19 marca 2012

Oj oj oj...

Hej właśnie skończyłam prasówkę na WOS. ciekawa jestem jak dużo osób zapomni o niej :D I jeszcze po zobaczeniu zaległości z polaka postanowiłam wkleić do zeszytu zdjęcia które Bagii mi przesłała. Przeglądam własnie kwejka i uświadamiam sb jak wielu ludzi ma życie podobne do mojego... Nie bd tego komentować ;D
zdjęcia robione teraz czyli o godz 23.28


niedziela, 18 marca 2012

Dziś.

Dzisiaj było potwornie nudno!! Byłam na imieninach u babci i szczerze mówiąc okiełznanie moich włosów dzisiaj rano trwało ponad godzinę! nie jestem z tych co siedzą przed lustrem 4 godz i piglują się. Miałam się uczyć ale weszłam 'na chwilę' na kompa i przeraża mnie myśli, że jak C wróci z gorzkich żalów ma do mnie przyjść a ja mam syf w pokoju...
potem wstawię mój outfit.
Dziś czeka mnie jeszcze nauka :(
pierdolić.

anna.

sobota, 17 marca 2012

out-fit

Hey, krótko bo jest 0.35 i teoretycznie powinnam iść spać. Jednak dzisiaj miałam na sb nowe rzeczy i chciałam się nimi pochwalić.
sukienka-stradivarius
skarpetki-stradivarius
buty(których na zdj. nie widać)-wojas


I przy okazji wstawiłam zdjęcie moich 2 rysunków wykonanych pod ogromnym 'natchnieniem' :D
anna.

czwartek, 15 marca 2012

Dziś bez tytułu bo nie wiem co napisać. Od paru dni strasznie leniuchuję w temacie szkoły, ale to dlatego że mój kontakt z nią ograniczył się do minimum. więc w czwartek w tamtym tyg byłam cały dzień na snowboardzie co sprawiło że byłam chora i w pt nie poszłam do Sql. Później uwielbiany weekend, a po nim 3 dniowe rekolekcje. Dziś posiedziałam na lekcjach tylko parę godz bo była chyb 3 godzinna debata z jakimiś Niemcami z wymiany. Razem z Bagi mamy kupić sb rzeczy od gościa z allegro u którego ostatnio kopiłam torbę i plecak i właśnie przeglądam nowe rzeczy i nie wiem na co się zdecydować.


No i powiedzcie co ja mam wybrać?? Może kupię 2 rzeczy, ale 3 na pewno nie. 
Zrobiłam sondę na zapytaj i mam nadzieję że pomoże mi ona wybrać. Jak by co to macie, każdy głos mile widziany.
pozdrawiam was kochani
anna.

środa, 14 marca 2012

Hey.

Mam tego dość od trzech dni staram się napisać posta, ale ciągle coś mi w tym przeszkadza. Właśnie żuje Big Reds'a i jestem mega nieszczęśliwa z nieznanego mi powodu. po prostu tak już mam. Jutro mamy debatę na którą trzeba się coś nauczyć.... ochh... ok znów nie mogę pisać więc kończę i chcę wstawić.
anna.

sobota, 10 marca 2012

music.

Hey. jestem chora i sprawia to, że wreszcie mogę siąść na kompie i zrzucić muzykę od C., która jest nieruszana od niewiadomo ilu tygodni. i tak odkryłam wiele piosenek, które są tak piękne, że gdybym mogła się ruszać to bym tylko tańczyła. jedną z tych piosenek jest blue foundation - eyes on fire download oraz woodkid-iron. kocham <3
sama nie wiem dlaczego lubię tańczyć. to takie dziwne uczucie, kiedy zatracam się w muzyce. nie patrzę na ruchy tylko wykonuję je w sposób swobodny i niedbały. technicznie nie jestem wybitna, ale wiem że tańczę z sercem i to jest moją siłą.
ciągle czekam na plecak i torbę... :/ no długi czas te wysyłki...
 
anna.


wtorek, 6 marca 2012

Cloe.

Witajcie dziś wyszłam z Cloe na ogród i postanowiłam zrobić jej zdjęcia.




A więc, muszę się uczyć na spr z historii, ale powiem że mam dość zarywania nocy parę dni z rzędu i głupie teksty nauczycieli" nie poprwaiłam sprawdzianów bo nie od tego mam ferie', a za 15 min 'mieliście całe ferie na naukę!!' denerwuje mnie to.
www.photoblog.pl/anulak10
anna.

sobota, 3 marca 2012

Pytanka.

Właśnie weszłam na bloga Anett i ujrzałam rzecz któr kocham. Pytania!!!! Od razu piszę odp.
1. Jesteś zadowolona z siebie?Co byś w sobie zmieniła ?
Tak, jednak jak każdy mam parę kompleksów. I chyba zmieniłabym mój największy.
2. Jaki sklep z ciuchami najbardziej lubisz?
mój ukochany  stradivarius, bershka, Pull&Bear, h&m , atmosphere.
3. Jaki sklep z kosmetykami najbardziej lubisz ?
Dogulas, rossman, natura MAC.
4. Jakiej rzeczy nie ubrałabyś nigdy w życiu?
białych kozaczków.
5. 3 modowe klasyki które każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie
mała czarna, klasyczne szpilki i praktyczne jeansy.
6. Wydajesz więcej kasy na ubrania czy na kosmetyki?
chyba ciuchy. Nigdy nie wydałam 400 zł na kosmetyki, a na ciuchy owszem.
7. Czy twoi znajomi/rodzina wiedza ze kręcisz filmiki ? oglądają cie ?
nie. ale kręcę.
8. Wolisz szpilki czy trampki
Oj... kocham szpilki. Są kobiece i eleganckie i potrafia dodać stylu. Ale na codzień wolę trampki bo sa wygodniejsze, ale kidy tyko nadarzy się okazj zakładam szpile :D
9. Jaki film do tej pory najbardziej cie wzruszył?
Nie pamiętam, jest mało filmów które mnie wzruszają aczkolwiek sa takie.
10. Jakie znasz języki ?
Polski , uczę się angielskiego i niemca.
11.O jakiej drogiej rzeczy od dawna marzysz?
Torebka LV!!
12. Jakie było najfajniejsze państwo/ miasto w którym do tej pory byłaś? Do jakiego jeszcze pragniesz pojechać?
Curacao na karaibach. I marzę aby pojechać do Paryża i Starnów.
13. Czy masz jakieś kosmetyki z MAC / Jakie chciałabyś jeszcze mieć ?
Nie. w mojej okolicy ie ma sklepu z ma ale kiedyś miałam byszczyk <szpan>
14.Co wolisz kupować Buty czy torebki?
O Jezu, to tak jakby ktoś się zapytał czy wolę szczeniaczki czy kociaczki. Kocham i to i to. Moja szafa jest oełna torebek ( ale i tak nie przebiję C., która trzyma torby nie mieszczące się w jej szafie w garderobie u taty :P)
15. Biżuteria czy lakiery ?
Biżu.!!!
16. Ciuchy czy kosmetyki ?
Oj, chyba ciuchy aczkolwiek bez make-up'u nie wyjdę. Może to być nawet sam podkład.
17. Jaki fason spodni najczęściej kupujesz?
Rurki.
18. Kiedy ostatni raz się śmiłaś?
Kiedy C. oznajiła, że pomyliłam sb tygodnie.
19. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Na obozie narciarskim w ferie.
20. Czemu zaczełaś oglądać makijażowe filmiki na YouTube?
Bo lubię robić makijaże a tak można sie tego dowiedzieć.
21. 3 ulubione amerykańskie/ angielskie youtubowe guru.
Michelle Phan, BubzBeuty i Promise Phan.
22. 3 ulubione polskie youtubowe guru?
cisteczko25, the duedonne, Azjatycki cukier.
23. Ostatnia książka która cie na prawdę wciągnęła.
II część trylogi 'magiczny krag' pt. 'zbuntowane anioły'. i 'córka dymu i kości' którą czytałąm w nocy.
24.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
tańczyć.
25. Chodzisz na siłownie?
nie.
26. Jedna rzecz której się bardzo boisz.
potworów w mojej szfie. Serio, nie zasnę jak jest otwarta.
27. Czy stosujesz jakąś dietę ?
nie.
28. Jeśli mogłabyś zmienić trzy rzeczy w swoim życiu co by to było?
miejsce zamieszkania, moje kompleksy, cechy charakteru
29. Od kiedy zaczełaś się malować ?
nie wiem. jakieś 2 lata temu.
30.Czy gdy nie wychodzisz z domu nigdzie to też nakładasz podkład pudry cień itp.
podkład, bo ja zawszę gdziś wychodzę.
31. 3 ulubione piosenki w tym momencie.
goyte-somebody that i used to know
christina perri- thousand years
the joy formidable- endtapes
32. Ulubione stacje telewizyjne.
mtv, hbo..., TLC, tvn i oczywiście polsat z 'trudnymi sprawami'
33. Masz/ chciałabyś mieć jakieś tatuaże?
oooo...tak,tak,tak. Nie jakiś duży symboliczny, który oddawałby moją osobowość i utorzsamiał się ze mną.
34. Jaki typ produktu najbardziej lubisz/ najchętniej kupujesz?
bułka.
35. Kosmetyk który odmienił twoje życie.
podkład 'roll on' chyba tak się to pisze.
36. Ulubiona marka kosmetyczna.
chanel, lancome.
37. Ulubiony sklep z kosmetykami.
było
38. Ulubiona firma drogeryjna.
Home&you
39. Jaki produkt najchętniej używasz/ zawsze znajduje się w twojej torebce?
błyszczyk i bilety do autobusu.
40. Jak najchętniej się malujesz?
naturalnie.
41. Za co lubisz makijaż?
za to że nie ma w nim granic.
42. Produkt o którym marzysz od dawna?
no szminka MAC.
43. Jakich "trendów" makijażowych jeszcze nigdy nie rozumiałaś?
niebieski tusz do rzęs, moocy make-up jak u latarnicy i chyba tyle.
44. Jaka gwiazda, według ciebie, ma zawsze perfekcyjny makijaż?
nie wiem czy można nazwać ją gwiazdą ale Michelle Phan. A z takich normalnych to Ewa Farna.
45. Jeśli mogłabyś się spotkać z trzema projektantami mody, kto by to był i dlaczego?
Chanell, LV, Paprocki&Brzozowski. No cóż ich produkty podbijają rynek na całym świecie i nie ma się czem dziwić. Swoją rpstotą i dobym a wręcz perfekcyjnym wykonaniem zachwycają wszstkich.
46. Jeżeli przez następny miesiąc mogłabyś nosić tylko jeden produkt na ustach, co by to było?
podkład.
47. Ulubione perfumy w tej chwili.
od zawsze na zawsze DKNY green Apple.
48.Czy używasz suszarki , lokówki , prostownicy itp. do swoich włosów ?
tak.lokówki nie. prostownicę od czasu do czasu. suszarkę codziennie.
49. Wolisz płyny czy mleczka do demakijażu?
oczywiście płyny!!
50. O której mniej więcej nakładasz i zmywasz makijaż?
rano i wieczorem :D
51. Czy masz jakieś problemy z cerą?
Straszliwe. Błyszczenie, trądzik i wiele innych. walcze z nimi od podstawówki.
52. Ostatni lakier jaki miałaś na paznokciach?
inglot miętowy odcień.
53. Najlepsze w YT jest to ... a najgorsze w YT jest to ..... ?
najlepsze jest to że na yt jest tyle utalentowanych osób. poza tym nie ma ograniczeń. mozesz wrzucić piosenkę albo filmik naktórym widnieją zdjęcia twojego idola. to jest extra ale niepodoba mi się nowy wygląd.
54.Czy lubisz gotować ? Co najbardziej ?
nie. lubie piec. szczególnie muffiny (właśnie jem swoją)
55.Czy uważasz że twoja kolekcja kosmetyków jesz duża?
tak, duża
anna.

Zakupy

Hey. Ostatnio nic nie robię tylko siedzę na stronach z sprzedarzą ciuchów. Później podam wam najlepsze strony jakie wypatrzyłam i oczywiście zdj. rzeczy które niebawem mają wpaść w moje łapki. Dziś jestem w złym najstroju, poniewarz moja cera tak potwornie się świeci, że w kcie despercji dałam sobie tki kin podkładu na twarz, że lepiej nie mówić. A czy w y też macie problemy z cerą??


torebka- atmosphere
plecak- atmosphere
Tak jakby to tyle co kupiłam, ale jk na razie nie mam kompletnie forsy na ciuchy. Pozostaje mi tylko bon na 50 zł od Anett, Zu i Bagg który dostałam na urodziny :D Ale chcę wam pokazać na co poluję i co mi wpadło w oko. Muszę tylko mieć kasę na kupienie tego wszystkiego.













od góry:
kolczyki-gloverstar
pierścionek-gloverstar
koszulk 'naleśniki?!'- modern retro
sukienki beżowa, arbuzowa i turkusowa (z 'trenem')- your style
sukienka beżowa- your style
tunika z bombą- romwe
spódnica zielona- romwe
spódnica 'kosmiczna'- romwe
spódnica 'kosmiczna' nr 2- romwe


Takie mam plany. Chcę wam teraz zaprezentować sklepy w których warto kupić sb rzeczy ponieważ ich asortyment daje szeroki wybór.


anna.